سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۰۲ درصدی واریزی به خزانه دولت از محل فروش جایگاه های مرزی کردستان

در پنج ماهه اول امسال از محل فروش جایگاه‌های مرزی کردستان بیش از‎ ۱۷۶ ‎میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰۲ درصدی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در بازدید از ‏بازارچه مرزی سیرانبند بانه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه از محل فروش جایگاه‌های مرزی استان و پایش ‏و کنترل فروش در باک بیش از‎ ۱۷۶ ‎میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است که این ‏میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۲۰۲ درصدی همراه بوده است. ‏

جهانبخش ‏نوکانی افزود: استفاده از خدمات الکترونیک، سامانه فروش مرزی، ساماندهی نیرو‌های کنترلی ‏متصدی کنترل باک کامیون‌های ورودی به بازارچه جهت تسهیل صادرات و جلوگیری ‏ازقاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی مورد استفاده قرار می گیرد

او با اشاره به افزایش تردد کامیون‌های ترانشیپی عراقی و رونق کسب و کار در این ‏بازارچه بر آماده نمودن زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به رانندگان تاکیدکرد.

نوکانی با اشاره به استقرار دو باب جایگاه سیارعرضه نفتگاز در بازارچه جهت تحویل سوخت ‏به کامیون‌های عراقی ورودی به بازارچه سیرانبند بیان کرد: ‏اقدامات عملیاتی و کنترلی صورت گرفته در مرز سیرانبند در راستای جلوگیری از قاچاق ‏فرآورده، و ایجاد درآمد برای کشور موثر می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.