سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و  ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شده است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت:خرید گندم در فصل جدید بیش از ۲۰۲ هزار تن بوده و تاکنون حدود هزار و  ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است. 

زمانی در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز در محل اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان برگزار شد، بااشاره به اینکه خرید تضمینی بیش از ۳۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان زنجانی بزرگترین عملیات لجستیکی و حمل و نقل در استان بوده است، گفت: خرید این میزان گندم در قالب ۳۶ هزار محموله از ۱۲۰ هزار گندمکار توسط ۳۵ مرکز ملکی، کارخانجات آردسازی، سلیو‌های بخش خصوصی و مراکز تعاونی‌های روستایی طی یک سال گذشته انجام شده است.


او افزود: بهای خرید تضمینی گندم به ارزش بیش از ۳ هزار میلیارد تومان در یکسال گذشته پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در ادامه از خرید تضمینی بیش از ۷۵۰ تن دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در یک سال گذشته خبر داد.

زمانی ادامه داد: تهیه و تأمین حدود ۱۵۰ هزار تن گندم جهت تولید و استحصال آرد مصارف مختلف استان نیز از دیگر دستاوردهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در یکسال گذشته بوده است.


او همچنین به تأمین، پیگیری و جذب ۲۵ هزار تن گندم خارجی و کیفی جهت اختلاط و ارتقای سطح کیفی آرد تولیدی کارخانجات آرد اشاره کرد و افزود: تامین گندم مورد نیاز استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، البزر، قزوین، خراسان رضوی و کرمان از طریق حمل و نقل ریلی و جاده‌ای به میزان تقریبی ۱۸ هزار تن نیز در یکسال گذشته انجام شده است.


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گفت:خرید گندم در فصل جدید بیش از ۲۰۲ هزار تن بوده و تاکنون حدود هزار و  ۱۱ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است. 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.