سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بکارگیری ۶۴ دستگاه حفاری در شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت:به کارگیری دستگاه‌های حفاری از ۵۶ دستگاه در مرداد ماه پارسال به ۶۴ دستگاه ارتقا یافت.

 حمیدرضا گلپایگانی گفت: این شرکت در یک سال گذشته در ابعاد مختلف شاهد جهش‌هایی بوده است که موجب توفیقات چشمگیری برای سازمان گردید.

او می گوید: پایین بودن نرخ خدمات حفاری در سال‌های اخیر و عدم توازن میان درآمد‌ها و هزینه‌ها موجب شد که شرکت نتواند اهداف توسعه‌ای مورد نظر خود را به موقع محقق سازد.

گلپایگانی گفت: با بهبود وضعیت تراز مالی و اهتمام ویژه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و دولت سیزدهم به این صنعت راهبردی، بازسازی و نوسازی دستگاه‌های حفاری خشکی و دریایی شرکت در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: با بررسی‌های کارشناسی، دکل‌های حفاری روزآمدسازی و دکل‌هایی که که قابلیت بازسازی ندارند از رده خارج و دستگاه‌های جدید جایگزین آن‌ها خواهد شد.

به گفته او با جایگزین کردن دکل‌های دریایی شرکت شاهد تحول عظیم در حفاری در آب‌های خلیج فارس خواهیم بود و در بخش خشکی نیز در اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر شتاب بخشی می‌شود.

گلپایگانی گفت: با توجه به اینکه این شرکت به صورت خودگردان از محل درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای خود را تامین می‌نماید، طرح‌های ویژه‌ای در مراحل بررسی نهایی است که اجرایی شدن آن‌ها زمینه چابکی، افزایش بهره وری و کیفیت خدمات و سرعت بخشیدن در انجام کار‌ها و منتفع شدن کارکنان که در جهت رشد و اعتلای شرکت تلاش مضاعف دارند را فراهم می‌آورد.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری گفت: اقدامات به عمل آمده در راستای بالابردن سطح آموزش‌های تخصصی و عمومی، پرداخت به موقع حقوق و مزایا، رسیدگی به مشکلات معیشتی و کاهش فاصله زمانی بین دریافت اسناد و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از دستاورد‌های یک سال اخیر برشمرد.

گلپایگانی می گوید: کارکنان این سازمان همگی نمونه هستند و در ردیف سختکوش‌ترین کارکنان صنعت نفت به شمار می‌آیند.

گلپایگانی گفت: این شرکت به عنوان نخستین مولود اقتصادی انقلاب اسلامی متعلق به مردم و در خدمت مردم است و کارکردن در آن موجب افتخار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مسئولیت پذیری، امانتداری، انجام کار با برنامه، نظم و انضباط، پیگیری کار‌ها تا حصول نتیجه، ارائه راهکار در جهت رفع چالش‌ها و فساد ستیزی را از مولفه‌های انتخاب کارکنان نمونه عنوان کرد و گفت: مجموعه کارکنان این شرکت با همدلی، همگرایی، همیاری و هم افزایی، تلاش دارند تا اهداف و برنامه‌های سازمان را به نحو شایسته محقق سازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.