سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم:

بیشتر پروژه‌های نیمه‌ کاره قم تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند

معتمدی گفت: به‌جز برخی پروژه‌های شاخص مانند فرودگاه و مونوریل سایر پروژه‌های نیمه کاره قم در کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری می رسند.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی با بیان این که نظام مسائل اصلی استان قم در مباحث مختلف به‌ صورت دقیق شناسایی و احصا شده است،گقت:بعد از افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌ کاره عمرانی، کلنگ پروژه‌های جدید استان به زمین زده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه قابل بهره‌برداری قم در هفته دولت حدود یک هزار میلیارد تومان از آن مختص به مجموعه مدیریت شهری است که افزون بر یک‌سوم آن در حوزه سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی بوده است.

معتمدی با تأکید بر اهمیت مسئله سرمایه‌گذاری و حمایت از بخش خصوصی عنوان کرد: برای تأمین منابع پایدار توسعه و رشد شهری هیچ راهی جز حمایت از بخش خصوصی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: شهرداری قم عملکرد قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری داشته و هم‌اکنون بسیاری از کلان‌شهر‌های کشور عملکرد خود را با اقدامات شهرداری قم مقایسه می‌کنند.

او در پایان با اشاره به وفاق و اتحاد بین مسئولان استانی و شهرداری، اضافه کرد: شرایط مطلوبی برای خدمت‌رسانی و توسعه همه‌جانبه قم به وجود آمده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.