سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۷۰ هزار شغل در دولت سیزدهم ایجاد شده است

معاون اجرایی رئیس جمهور در البرز گفت: از برنامه‌های دولت سیزدهم ایجاد یک میلیون شغل در کشور است که از این تعداد ۹۷۰ هزار شغل ایجاد شده است.

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در البرز گفت:   ایجاد و حمایت بنگاه‌های کوچک و زود بازده و توجه به کارگاه‌های خانگی با نگاه به جامعه هدف از جمله زنان سرپرست خانوار، جوانان جویای کار و سایر اشخاص نیازمند به شغل‌های متخلف از دیگر برنامه‌های دولت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور در البرز افزود: با تجهیز و تامین منابع جدید صندوق امید است که تمام کارگاه‌هایی که نیمه فعال و تعطیل هستند به چرخه‌ی کار برگردند و با تلفیق منابعی که صندوق دارد و با کمک دستگا‌های اجرایی زمینه و بستر اشتغال آبرومند برای حوانان این مرز و بوم ایجاد شود.

۴۳۴ طرح کارآفرینی در البرز افتتاح شد

 رضایی، مدیر عامل صندوق کارافرینی امید گفت:میزان سرمایه گذاری صندوق کار آفرینی امید در این دوره نسبت به دوره قبل بیش از ۴ برابر در سطح البرز است.

مدیر عامل صندوق کارافرینی امید افزود: طرح‌های مورد حمایت صندوق همچون طرح‌های نیمه تمام، غیر فعال و سرمایه‌هایی که بلا استفاده مانده بودند و در بخش تولید فعال نبودند توانستند با یک سرمایه گذاری اندک و تسهیلات ناجیز صندوق به چرخه تولید بازگردند و زمینه اشتغال بیشتر در این استان فراهم شود.

او می گوید:  در مدت زمان یک ساله عمر دولت بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بهره برداری و راه اندازی مجدد ۴۳۴ طرح اشتغالزایی در البرز پرداخت شده است.

رضایی افزود: در امسال میزان منابعی که برای ۵ ماه اول سال البرز ابلاغ شده است نسبت به کل تسهیلاتی که در سال گذشته ابلاغ شده بود بیش از ۶ برابر است و بیش از ۸۰ درصد این منابع تا کنون جذب شده و به همین میزان نیز تا پایان سال اعتبار تسهیلاتی برای استان ابلاغ خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.