سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شگرد قهرمان استقلالی کشتی جهان برای شکست ناپذیر بودن

هادی ساروی از چند شگرد خود برای کسب پیروزی مقابل حریفان قدر پرده برداشت.

محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: هدفم در کشتی این است که تا جایی که می‌توانم و شرایط اجازه دهد برای کشورم افتخارآفرینی کنم و پرچم ایران عزیز را در میادین مختلف جهانی به اهتزاز در بیاورم.

ساروی دارنده مدال طلای سال ۲۰۲۱ جهان و نفر سوم المپیک توکیو اهل آمل است و ۲۴ سال سن دارد. کشتی را نیز زیر نظر حسن حسین زاده از مربیان سازنده و مطرح مازندران آغاز کرد. با توجه به اینکه او در خانواده‌ی ورزشی بوده تصمیم گرفته پیگیر ورزش به صورت حرفه‌ای و در بعد قهرمانی باشد.

او در مورد رابطه‌ی خود با سایر کشتی گیران در اردو گفت: ما همه جزء یک تیم هستیم و یکدل، اما به خاطر برخی آشنایی‌های قبلی با برخی از کشتی گیران صمیمیت بیشتری وجود دارد. من با ناصر علیزاده و امیرحسین حاجی پور راحت‌تر هستم.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مورد شگردش در کشتی گفت: در سرپا بیشتر به دنبال کمرگیری و دست تو هستم و در خاک هم معمولا بارانداز اجرا می‌کنم.

قهرمان آسیا در مورد اینکه به غیر از کشتی به چه ورزش دیگری علاقه دارد گفت: فوتبال را خیلی دوست دارم و یک استقلالی هستم، اما علاقه خاصی هم به تیم نساجی مازندران دارم. 

او در مورد شرایط تمرینی گفت: تمرینات پرفشار و سختی را پشت سر می‌گذاریم، از طرفی فشار‌های اردو از جمله دوری از خانواده، شرایط قرنطینه و فضای خسته کننده نیز بر ما تأثیر می‌گذارد، اما وقتی جواب زحمت‌های خود را با یک مدال خوشرنگ می‌گیریم تمامی این خستگی‌ها از تنمان در می‌آید.

ساروی گفت: همه‌ی کشتی گیران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و کادر فنی و فدراسیون نیز نهایت تلاش خود را کرده است. امیدوارم که با توکل بر خدا و دعای خیر مردم حاصل این تلاش‌ها کسب مدال‌های خوشرنگ و عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی صربستان باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.