سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یمن: ادعای رژیم صهیونیستی در حمله به یمن صحت ندارد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادعای رژیم صهیونیستی در حمله به خاک این کشور را رد کرد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن و سردبیر روزنامه ۲۶ سپتامبر در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: نیرو‌های مسلح یمن به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حماقت هشدار داده و اعلام می‌کنند در قبال هرگونه اقدام این رژیم نه تنها سکوت نمی‌کنند بلکه پاسخ مناسب خواهند داد.

یحیی سریع افزود: نیرو‌های مسلح یمن برای انجام هر اقدام در هر زمان که رهبری یمن تعیین کند آمادگی دارند. دشمن صهیونیستی باید این هشدار را کاملا جدی بگیرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطرنشان کرد: رهبری، مردم و نیرو‌های مسلح یمن در نشان دادن واکنش سخت و دردناک به هرگونه اقدام خصمانه احتمالی تردید نمی‌کنند.

سریع در سرمقاله روزنامه ۲۶ سپتامبر نوشته بود: دشمنی رژیم صهیونیستی با ملت یمن مسئله جدیدی نیست و حمله هوایی این رژیم به یمن در ابتدای ماه جاری که در رسانه‌های این رژیم ادعا شد، هرگز صورت نگرفته است بلکه این شایعه پراکنی‌ها نیت شوم این رژیم را برملا می‌کند. نیرو‌های مسلح ما در آمادگی کامل بسر می‌برند.

در خبر‌ها آمده بود که اشغالگران رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی (يمن) حمله کردند که این خبر با واکنش بسیاری از گروه‌های مقاومت مواجه شد ازجمله سامی ابوزهری عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامي فلسطين، حماس اعلام کرد: حمله رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی ثابت می‌کند که این رژیم منشأ تروریسم بین الملل است.

برچسب ها: یمن ، رژیم صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
محمد رضا
۱۲:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
اسرائیل جنایتکار دوغ گو لعنت بر تو.
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل