سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۰۰ ۲ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان فهرج

به مناسبت هفته دولت ۲ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در فهرج توزیع شد.

سرهنگ حسن سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: در راستای تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مساعدت سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان بمناسبت هفته دولت و با همکاری فرمانداری شهرستان فهرج، ۶ تن مرغ و ۲ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

او افزود: این بسته کمک‌های معیشتی شامل برنج، روغن، قند و ماکارانی است. سنجری در ادامه گفت: این کمک‌های معیشتی جمعا به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان است که بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

همچنین حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه فهرج با تشکر از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج در راستای کمک رسانی به محرومین گفت: شاهد هستیم که کمک‌های معیشتی چندین مرحله از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج بین محرومان و نیازمندان توزیع شده است تا مرحمی بر زخم‌های نیازمندان و مستضعفان باشد.

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج نیز از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و سپاه ثارالله در جهت محرومیت زدایی و رفع تنش آبی تشکر و قدردانی کرد .

او گفت: پروژه عظیم آبرسانی برای رفع تنش آبی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان طی سه سال از سوی سپاه در شهرستان فهرج درحال اجرا است.

او همچنین از تلاش‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در ایام شیوع کرونا به جهت مبارزه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.