سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مطرح کرد؛

۲۵۵هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان هستند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: بیش از ۲۵۵ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه اجتماعی این صندوق هستند و استان از این نظر در رتبه نخست کشور قرار دارد.

آقای نظری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در استان آذربایجان شرقی ۵۰۰ هزار نفر است و بیش از ۵۱ درصد جامعه هدف تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: از هفته دولت پارسال در جذب بیمه شده ۷.۵ درصد رشد داشتیم و امسال نیز ۸ هزار و ۹۰۰ نفر به تعداد بیمه شده‌های این صندوق در استان اضافه شده است.

آقای نظری به وصول حق بیمه در پارسال نیز اشاره کرد و گفت: پارسال ۱۴۳میلیارد تومان حق بیمه وصول کردیم و از ابتدای امسال تاکنون ۸۱ میلیارد تومان وصولی حق بیمه داشته ایم.

وی افزود: از مجموع بیمه شده‌های صندوق در استان ۲۷ هزار خانوار مستمری بگیر شده اند که در سال گذشته ۱۸۸ میلیارد تومان و از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ میلیارد تومان مستمری به این افراد پرداخت شده است.

آقای نظری با بیان اینکه برای افراد علاقه‌مند به پرداخت بیمه از طریق این صندوق، هشت سطح درآمدی پیشنهاد می‌شود، گفت: حداقل حقوق یک سال قبل به عنوان حداکثر حقوق و مستمری به بیمه شدگان پرداخت می‌شود.

وی به ضریب پشتیبانی ۹.۴۴ این صندوق اشاره کرد و افزود: این رقم نشانگر وضعیت خوب صندوق در حال حاضر است.

آقای نظری همچنین از فعالیت ۱۰۳ کارگزاری صندوق در شهرستان‌های مختلف خبر داد و گفت: امکان برخورداری همزمان از مستمری شوهر و بازنشستگی و همچنین انتقال سوابق در صندوق فراهم شده و بیمه تکمیلی را نیز در آینده در دستور کار قرار داده ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.