سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با استاندار

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مدیر کل و معاونان صداوسیمای مرکز کرمان با استاندار دیدار و گفت وگو کردند.

احمد علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان در ابتدای این دیدار با اشاره به سالروز ترور شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت گفت: به همین منظور با حضور در استانداری از فعالیت‌های دولت و رئیس جمهور قدردانی می کنیم.

او افزود: صداوسیمای مرکز کرمان در هفته دولت کار فاخری انجام داده است و سریال راز ناتمام در مورد زندگی شهید محمد جواد باهنر دومین نخست وزیر جمهوری اسلامی که در ۸ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسید ساخته شد و مورد توجه خانواده شهید باهنر و عموم مردم قرار گرفت.

او تصریح کرد: استان کرمان به ساخت چنین سریال فاخری در مورد شهید باهنر نیاز داشت که استانداری نیز در ساخت این سریال کمک کرد و این تولید مرکز کرمان در رده بندی تولیدات استانها در رده الف قرار گرفته است.

 علیرمضانی به اتفاقات روز گذشته در کشور عراق اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات عراق، بودن رهبری مقتدر، بزرگ و خردمند مانند مقام معظم رهبری در این کشور‌ها خالی است.

استاندار کرمان در این دیدار با اعلام اینکه تصور نبود رسانه سخت است گفت: رسانه خدمات و ایرادات موجود در جامعه را منعکس می کند و اثری گذاری رسانه بر کسی پوشیده نیست و با امید افزایی می توانند به مردم کمک کنند.

 فداکار افزود: در سیل و اتفاقات اخیر صداوسیما بسیار تلاش کرد و اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌ها صداوسیما باعث شد تلفات ما کمتر باشد، مخصوصا در بخش عشایری اطلاع رسانی کمک بزرگی به کاهش حوادث بود.

او تصریح کرد : دولت رئیسی در همگام تحویل دولت با تورم بالا و بی سابقه ای رو به رو بود اما توانست با طرح های مختلف اوضاع را کنترل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.