سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵۹ طرح در فراهان با حضور استاندار

به مناسبت هفته دولت و با حضور مخلص الائمه ۵۹ طرح در شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت مخلص الائمه استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولان استانی به شهرستان فراهان سفر کردند تا با حضور آن‌ها و مسئولان شهرستانی طرح‌های هفته دولت این شهرستان آغاز و یا به بهره برداری برسد.

در این سفر ۵۹ پروژه عمرانی اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در شهرستان فراهان افتتاح و بهره برداری رسید.

افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در روستای شیرین آباد شهرستان فراهان از جمله این طرح‌ها بود.

افتتاح زیرسازی معابر و آسفالت شهر خنجین به همت شهرداری این شهر، شروع ساخت خانه عالم و چهار واحد تجاری در جنب مسجد جامع خنجین، افتتاح شرکت حمل و نقل و مسافربری خنجین و میز خدمت تسهیل در فرایند اجرایی پرداخت تسهیلات خانگی از طرح‌ها و برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهر خنجین بود.

دیدار با خانواده شهید در شهر تلخاب، اجرای طرح بهارستان و شروع عملیات اصلاح شبکه برق ۹ روستای شهرستان به صورت همزمان، افتتاح دیوار ساحلی روستای عزیز آباد و افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد در روستای غیاث آباد از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان فراهان بود.

اولین اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان فراهان

همچنین اولین اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان فراهان با موضوع کمک به تحقق اهداف دولت و جامعه اسلامی با بهره گیری از ظرفیت‌های صاحب نظران، متخصصان و نخبگان در جهت بهبود و رفع مسائل و مشکلات برگزار شد.

این مراسم با حضور آقازیارتی فرماندار شهرستان فراهان، حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه فراهان، سرهنگ نجفی فرماندهی سپاه ناحیه فراهان، سرهنگ حسنی فرمانده انتظامی و جمعی مسئولان در پژوهش سرای اداره آموزش وپرورش فراهان برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.