سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حکم انفصال دائم از خدمات دولتی یک مدیر در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از صدور حکم انفصال دائم از خدمات دولتی یک مدیر دولتی در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: با ارسال گزارش از سوی جهاد کشاورزی و صمت مبنی بر اینکه یک مدیر دولتی در یکی از شهرستان‌های استان با همکاری چند نفر اقدام به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی آرد بر خلاف شبکه قانونی توزیع به اشخاص دیگر نموده است لذا پرونده‌ای تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

او افزود: در شعبه بدوی پس از بررسی مدارک و مستندات موجود در پرونده و استماع دفاعیات متهمان و احراز وقوع تخلف، این مدیر دولتی علاوه بر جریمه نقدی ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم و سایر افراد مرتبط در پرونده نیز به جزای نقدی محکوم شدند.

حسن پور اظهار کرد: محکوم علیه پس از رویت رأی ابلاغی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام داشت تا پرونده برای بررسی مجدد به شعبه اول تجدید نظر استان ارسال شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در شعبه اول تجدید نظر استان پس از بررسی اوراق پرونده و لایحه اعتراضیه و نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی محکوم علیه نتوانسته دلایل و مدارک مستندی جهت نقض رأی بدوی ارائه کند، لذا ضمن رد اعتراض رأی صابق الصدور تأیید و قطعی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.