سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد در سال جاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: در سال جاری تعهد کمیته امداد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی با منابع ۲۵ هزار میلیارد تومان از تبصره ۱۶ است.

مرتضی فیروزآبادی گفت : در سال گذشته ۳۰۱ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد ایجاد و منابع آن نزدیک به ۹۰ درصد توسط بانک ها تخصیص داده شده است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت : در سال جاری تعهد کمیته امداد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی با منابع ۲۵ هزار میلیارد تومان از تبصره ۱۶ است که در تلاش هستیم با مساعدت بانک ها منابع کافی جذب و فرصت شغلی ایجاد شود.

وی افزود: به جهت اینکه در کمیته امداد، کار فقط صرفا تخصیص منابع و اهدای تحصیلات نباشد ، اقداماتی در دست انجام است ، که این منابع به هدف اصابت کند و تبدیل به مشاغل بهینه شود ، بنابراین با توجه به شعار سال ، هدف کمیته امداد همکاری با شرکت های دانش بنیان است .

فیروزآبادی گفت : اکنون شرکت های دانش بنیانی داریم که آموزش های آنها نوین خوب و تضمینی است و زمانی کار را پایان یافته میدانند که قرار دادی با فرد بسته شود ،

وی ادامه داد : برای مثال در زمان حال آزاد کاری سهم بالایی در بازار کار دارد ، پس بنابراین ما در تلاشیم از کسب و کارهای نوین که فرصت شغلی ایجاد کرده اند استفاده کنیم و یا محصولات ابزار کار تولید داخلی که توسط شرکت های دانش بنیان تولید شده است را به چرخه کار اضافه کنیم و از شرکت های دانش بنیان یاری بگیریم .

به گفته‌ی فیروزآبادی، اگر در کمیته امداد مبلغ تسهیلاتی برای دام پرداخت میشود ، در جهت اصلاح نژاد دام هم باید از دانش شرکت های دانش بنیان هم استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.