سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان زورگیر در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان زورگیر با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور ماموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

او می گوید: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود با ماسک و با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد و ایراد ضرب و جرح، اقدام به سرقت اموال آنان کردند و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهر گلسار با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق مورد نظر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در مخفیگاه خود در این شهر دستگیر کردند.

او می گوید: سارق دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات اولیه ماموران به جرم خود و همدستی با فرد دیگری اعتراف کرد که با راهنمایی متهم همدست وی در یک عملیات غافلگیرانه در شهرجدید مهستان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.