سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیبانی:

افراد توهین‌کننده به خانواده شهید در حال شناسایی هستند

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید خادم صادق در پی اجرای فریضه امر به معروف در بازار شیراز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

لطف الله شیبانی گفت: یکشنبه ششم شهریورماه همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند بصورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند.

فرماندار شیراز گفت: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند.

او گفت: از غروب روز یکشنبه ششم شهریور فرمانداری شیراز به مساله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان شیراز در حال پیگیری موضوع هستیم.

شیبانی گفت: دوربین‌های مستقر در محل در حال کنترل توسط ماموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

او گفت: دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.

فرماندار شیراز در ادامه در تکمیل توضیحات گفت: بنابر اظهارات شاهدان عینی، دختر شهید منصور خادم صادق به دو زن که روسری شان از سر افتاده بوده تذکر لسانی داده که حجاب داشته باشند که به ظاهر این دو زن به تحریک بعضی افراد حاضر در محیط اقدام به فحاشی و و ضرب و شتم خانواده شهید کرده‌اند.

او گفت: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامده، ولی درگیری، فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
نوع پوشش افراد به کسی مربوط نمی شه
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
شهید خادم صادق از شهدای بزرگوار شهر شیراز و ایران اسلامی هستن.خدا به همه ما رحم کنه.