سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع عملیات عمرانی بلوار انوشیروان غربی کرج

معاون عمران و ترافیک منطقه ۵ شهرداری کرج درگزارشی از اتمام جدول گذاری و روکش آسفالت خیابان بزرگمهر غربی با صرف بالغ بر دو هزار تن آسفالت خبر داد.

حسینی، معاون عمران و ترافیک منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: براساس بازدید‌های انجام شده با مدیر منطقه، برنامه ریزی‌هایی درخصوص بهسازی معابر صورت گرفته است که با اولویت بندی درحال جدول گذاری معابر هستیم.

او می گوید: بر همین اساس عملیات جدول‌گذاری وروکش آسفالت خیابان بزرگمهر غربی با صرف بالغ بر دو هزار تن آسفالت و چهار هزار متر جدولگذاری و به پایان رسیده و جدول گذاری دربلوار انوشیروان غربی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان آغاز شده است.

حسینی گفت: با توجه به اینکه عملیات جدول گذاری با سرعت بسیار خوبی درحال انجام است، امیدواریم قبل از رسیدن فصل باران بتوانیم بیشتر معابر سطح منطقه را بهسازی کنیم.

او از روند تعویض و بازسازی جداول سطح منطقه تا بهسازی مطلوب معابر خبر می دهد و می گوید: این عملیات ادامه دارد و بعداز اتمام جدول‌گذاری روکش آسفالت نیز انجام می‌شود.

معاون عمران و ترافیک منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: درحال حاضر به جهت سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها، اکیپ‌های فعال در یک معبر متمرکز شده اند تا ضمن سرعت بخشیدن به اجرای کار، به کیفیت آن نیز افزوده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.