سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بورل: اتحادیه اروپا بخاطر تحریم‌های روسیه با چالش‌های شدیدی روبروست

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از چالش‌های این اتحادیه در پی تحریم‌های روسیه سخن گفت.

در حالی که جنگ اوکراین همچنان ادامه دارد و نشانه‌های پایان این جنگ فعلا دیده نمی‌شود، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت این اتحادیه با چالش‌های مهمی روبروست که این چالش‌ها در نتیجه تحریم‌های اعمال شده علیه فدراسیون روسیه است. او البته مدعی شد این چالش‌ها کوتاه مدت هستند.

بورل گفت: البته ما با چالش‌های بزرگی در کوتاه مدت روبرو هستیم. این، چیزی غیرقابل انکار هست که قیمت‌های گاز در حال افزایش هست؛ اما ما باید برای پرداخت بهای آزادی آماده باشیم. ما در حال محدود کردن فرصت‌های اقتصادی روسیه هستیم.

اذعان جوزپ بورل به رویارویی اتحادیه اروپا با چالش‌های بزرگ در حالی بیان شده است که این اتحادیه یکسری تحریم‌ها را بر روسیه به خاطر آنچه به ادعا حمله غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین خوانده شده، اعمال کرده است.

پیشتر بوریس جانسون، نخست وزیر مستعفی انگلیس در مقاله‌ای نوشت که چند ماه آینده به دلیل قیمت بالای انرژی برای انگلیس سخت خواهد بود.

جانسون در مقاله‌ای که دیروز شنبه در روزنامه دیلی میل منتشر شد، نوشت: «ماه‌های پیش رو سخت و شاید بسیار سخت خواهند بود. قبض‌های انرژی اشک چشم ما را در خواهند آورد و برای بسیاری از ما، هزینه گرم کردن خانه‌هایمان ترسناک است».

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
وقتی خودتونو فدای شیطان میکنین هر بلایی سرتون بیاد کمتونه
ناشناس
۰۲:۴۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
یک کشور روسیه ، کل اروپا رو آسفالت کرد. دمش گرم.