سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

همزمان با سراسر کشور، مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ، ۱۵ مرکز رشد مهارتی در کشور افتتاح شد که مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان یکی از آنها بود .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در مراسم افتتاح این مرکز گفت : ۱۲ هسته فناور در این مرکز فعال شده و شاکل بخش های معرق منبت چوب، خانه امن هوشمند، پیوند دست سازه‌ها با بافت‌های سنتی ایران، طراحی و ساخت تراشه‌های میکرو سیالات قطره‌ای برای سنتز کامپوزیت کیتوسان، آلژینات-نانو مگنتیت، طراحی و ساخت دستگاه (کلاه) خنک کننده سر در زمان شیمی درمانی جهت جلوگیری از ریزش مو، بازتاب نقاشی بر روی پارچه، طراحی و ساخت نانوکامپوزیت‌های سلولزی است.

رضا نقدی هدف از فعالیت این مرکز مهارتی را حمایت از کارآفرینی و ایجاد شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عنوانو اظهار امیدواری کرد : با فعالیت مراکز رشد ، زمینه‌های شکوفایی کارآفرینی، حمایت از خلاقیت و نوآوری در بین افراد متخصص و صاحب ایده فراهم شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان این که یکی از هسته‌های این دانشکده در بین مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان هسته برتر کشوری انتخاب شده است، افزود: در استان سمنان ۳ هسته صنایع خلاق محصول اولیه خود را تولیدکرده و یک هسته فناور موفق به تولید نمونه آزمایشگاهی شده و در حال انجام مراحل ثبت اختراع است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.