سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۳ تعاونی جدید در خراسان جنوبی

از ابتدای امسال ۱۳ تعاونی جدید در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در نشست خبری با اشاره به تشکیل ۴۲ تعاونی جدید در پارسال گفت: از آغاز امسال هم ۱۳ تعاونی جدید راه اندازی شده که فعالیت‌های آن‌ها با رویکرد جوانان و تعاونی های دانش بنیان و بانوان بوده است.

او با اشاره به صادرات محصولاتی همچون سنگ‌های معدنی، کشاورزی و فرش از تعاونی‌های استان افزود: ارزش آنی صادرات پارسال ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار بوده است.

اشرفی از وجود هزار تعاونی مختلف در زمینه کشاورزی، خدمات، صنعتی و معدنی در استان خبر داد و گفت: ۹ هزار و  ۸۹۰ نفر در این تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به هفته تعاون از ۷ شهریور تا ۱۳ شهریور گفت: همزمان با هفته تعاون در خراسان جنوبی بیش از ۸۰ برنامه مختلف اجرا می‌شود.

او گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در مرکز استان، حضور در گلزار شهدا، افتتاحیه نمایشگاه نوشت افزار ایرانی، دیدار با خانواده‌های جانباز، بازدید تعاونی‌های بانوان و برتر، برپایی کارگاه‌های خلاقیت، اهدای خون، شرکت در مراسم نماز جمعه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌ها از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.