سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های مشاوره کلانتری‌های قزوین

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های مشاوره کلانتری‌های قزوین خبر داد.

سرهنگ علی چگینی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۲ درصدی پرونده‌های مشاوره کلانتری‌های قزوین خبر داد. خبر داد و گفت: ۶۷ درصد پرونده کلانتری‌های استان توسط کارشناسان مددکاران و مشاوره، منجر به صلح و سازش شده است.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در این مراکز و به منظور برقراری صلح و سازش مشاوره‌های در خصوص ازدواج، تحصیل و ... به صورت رایگان به هم استانی‌های عزیز ارائه می‌شود، افزود: بحمدالله طی ۵ ماهه امسال ۳ هزار و ۴۰ پرونده مربوط به مسائل خانوادگی، حقوقی، نزاع‌ها و درگیری‌ها توسط مشاوران و مددکاران اجتماعی در کلانتری‌ها منجر به سازش شده است.

سرهنگ چگینی بیان داشت: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگی، حقوقی و موارد نزاع و درگیری است که مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران کلانتری‌ها باچندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسان مشاوره صورت گرفته است و این امر پلیس را در نگاه مردم به عنصری مشاور، مهربان و شریک غم‌های مردم تغییر داده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: اداره مشاوره آرامش استان قزوین همه روزه به صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و ... می‌باشد و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۷ تا ۱۴ به این اداره واقع در سرپل طالقانی، ابتدای بلوار مدرس جنب ستاد ترخیص استان اداره مشاوره آرامش حضور و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۸۲۱۸۲۴۳۱۴ یا ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل کرده و از خدمات تخصصی مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.