سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات هویتی هدف ثبت احوال سیستان و بلوچستان

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: پیش از انقلاب اسلامی در استان تنها ۵ اداره ثبت احوال وجود داشت و مردم باید مسافت‌های طولانی را طی تا بتوانند مشکلات هویتی خود را مرتفع کنند.

رضا راحت دهمرده گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت افزایش سطح دسترسی مردم، با ایجاد نمایندگی‌ها و ادارات جدید در سطح استان تلاش  شد تا سطح دسترسی مردم به خدمات هویتی را بیشتر کرد  به گونه‌ای که هم اکنون ۵۴ اداره و نمایندگی ثبت احوال در استان سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات هویتی به مردم هستند و این امر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به دولت الکترونیک گفت: ثبت احوال به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرو در امر خدمات رسانی الکترونیک توانست با تبدیل بایگانی‌های کاغذی به بایگانی‌های تمام الکترونیکی، خدمات رسانی سنتی و کاغذی را حذف و تمامی خدمات خود را کاملا الکترونیک نماید و قدم بزرگی را در ایجاد پایگاه اطلاعات جمعیتی و هویتی مردم ایران بردارد.

برچسب ها: ثبت احوال ، هفته دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.