سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد در خراسان رضوی افزایش یافت

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز، شنبه وزش باد در مناطق مختلف این استان به ویژه نواحی بادخیز شدت می‌گیرد و تا پایان هفته این وضعیت ادامه دارد.

مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضو‌ی گفت: بر این اساس سرعت وزش باد در نواحی شرقی، جنوبی و برخی نقاط غربی خراسان رضوی بیشتر خواهد بود و گاهی وزش باد شدید همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

 او افزود: بیشترین شدت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته از شهرستان تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه امروز آسمان  این استان غالبا صاف است، ادامه داد: دمای هوا در استان از فردا به طور تدریجی و خیلی با شیب ملایم افزایش پیدا می‌کند که این روند تا اواخر این هفته ادامه خواهد داشت.

 اثمری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۴ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد نیز حدود ۳۱ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به ۱۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.