سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش شنا:

بیماری بر عملکردم در قونیه تاثیر داشت

مهرشاد افقری گفت: در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی بیمار شدم و این موضوع عملکردم را تحت تاثیر قرارداد.

مهرشاد افقری  ملی پوش شنا  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره سطح مسابقات شنا بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: مسابقات در رشته شنا سطح بالایی داشت هر چند رکورد‌های ثبت شده ما نسبت به دوره پیش در باکو پایین بود با این حال  امکان گرفتن مدال وجود نداشت. شناگران کشور میزبان به دلیل شرایط میزبانی، با آمادگی بالایی در این رقابت‌ها حضور یافته بودند و نتیجه‌اش این شد که در تمام مواد به مدال رسیدند.


او درباره اینکه آیا از رکورد‌های ثبت‌شده خودش راضی بود یا خیر، گفت: رکورد‌هایی که در مواد ۵۰ یا ۱۰۰ متر به ثبت رساندم با ۳ نفر اول فاصله داشت و از رکورد ملی هم پایین‌تر بود، امکان رسیدنم به مدال خیلی کم بود. در یک هفته‌ای که در آنجا بودم دچار  دل درد شدم و همین اتفاق در کیفیت من تاثیر منفی گذاشت تا نتوانم خوب شنا نکنم. متاسفانه رکورد‌ها و نتایجی که باید به دست می آوردم  حاصل نشد و از این بابت از مردم عزیزم عذرخواهی می‌کنم و ان شاالله در مسابقات بعدی آن را جبران کنم.

افقری درباره برنامه پیش‌رو خود گفت: باید روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در انتخابی تیم ملی برای  مسابقات جهانی ملبورن مسابقه بدهم. امیدوارم بتوانم با عملکردی خوب ورودی این مسابقات مهم را به دست بیاورم. البته اگر ورودی بیاورم باز بسته به تصمیم مربیان دارد با چه آمادگی ای در ملبورن حضور پیدا کنم. پس از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان بالاترین سطح را دارد. تلاش می‌کنم تا در ملبورن عملکردی درخور شان شنای ایران نشان دهم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.