سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش «صندلی جهادی» در اشکذر

همایش «صندلی جهادی» به مناسبت هفته دولت در حسینیه شهدای اشکذر برگزار شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه از ارکان اساسی انقلاب به شمار آمده است و حضور مردمی در عرصه‌ها و شئونات مختلف جمهوری اسلامی یک ضرورت غیرقابل انکار است.

جوکار گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با نفوذ و طرح دسیسه، تهدید و فتنه‌های مختلف تلاش کردند به نظام اسلامی ضربه بزنند. برای مقابله با نفوذ دشمن باید راه‌های فتنه انگیزیشان را بشناسیم و آن را برای مردم تبیین کنیم تا از این طریق موجب افزایش بصیرت در جامعه شویم.

او می‌گوید: فلسفه وجودی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و مردم شریف ایران نیز همواره ثابت کرده‌اند قدردان دولتمردان صادق و خدوم هستند.

جوکار گفت: سفر‌های استانی دولت عامل مهمی برای ایجاد همدلی و همراهی مردم در جهت حل مشکلات کشور است و ارتباط بی‌واسطه با مردم، دولتمردان را در شرایط واقعی قرار می‌دهد و سبب می‌شود تصمیمات درستی برای حل مشکلات کشور اتخاذ کنند.

او گفت: تاکنون بخشی از مصوبات استانی عملیاتی شده و با اجرای کامل مصوبات اتفاقات خوبی برای استان به ویژه در حوزه انتقال آب شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز دولت بر حوزه مسکن و اجرایی کردن طرح هاییست که سالهاست عملی نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.