سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

افتتاح تصفیه خانه فاصلاب کازرون اقدام علمی است

استاندار فارس گفت: سر و سامان دادن به حوزه آب در استان فارس دارای اولویت ویژه است و افتتاح تصفیه خانه فاصلاب شهرستان کازرون اقدام علمی خوبی در این حوزه است.

محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح تصفیه خانه فاصلاب شهرستان کازرون که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد، گفت: کازرون از شهر‌های حائز اهمیت فارس است و امروز شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه با حمایت‌های جدی نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فعالان علمی و دانشگاهی هستیم.

او گفت: سر و سامان دادن به حوزه آب در استان فارس دارای اولویت ویژه است و استانی که ۱۰ سال دچار خشکسالی است برای رفع مشکل خود به تلاش و بهره گیری از علم و فناوری و تحقیقات نیاز دارد.

استاندار فارس گفت برای انجام اقدامات موثر با هزینه کم و دستاورد بلند باید از علم و فناوری استفاده کنیم و تعداد مقالات علمی ما در وزارت علوم بسیار زیاد است و در استان فارس به علوم و فناوری و دانشگاهیان توجه ویژه داریم.

او گفت: بهره برداری از طرح فاضلاب شهر کازرون در هفته دولت ۱۴۰۱ آغاز شد که شامل بهره برداری از مدول اول تصفیه خانه فاضلاب کازرون با ظرفیت تصفیه بیش از ۱۷ هزار متر مکعب در شبانه روز است و ۱۰۳ هزار نفر از مدول اول بهره‌مند خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.