سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح مختلف در بروجن

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: در هفته دولت امسال، ۵۲ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۱ میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

کرمی گفت: این طرح‌ها در هشت کاربری مختلف از جمله مسکن، ورزشی، صنعتی، خدماتی، زیر ساختی و... با اشتغالزایی ۷۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرستان بروجن مصوب شد تأکید کرد: ابلاغ و جذب اعتبارات تحول بزرگی در بخش‌های مختلف این شهرستان ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به رشد ۶۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بروجن در سال‌جاری افزود: امسال ۷۷۲ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال اعتبار در ۲۳ فصل و برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴۰ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان اختصاص داده شد.

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: عبور روزانه ۳۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین و واقع‌شدن ۴۰ درصد از آزادراه‌های استان در بروجن محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در جایگاه ویژه‌ای از حمل و نقل عمومی کشور قرار داده است و هم‌اکنون ۸۰ درصد طرح‌های شرکت زیرساخت در چهارمحال و بختیاری مربوط به این شهرستان است.

کرمی افزود: تردد روزانه ۶۰۰ خودروی شوتی (حامل کالای قاچاق) در جاده‌ها نیز ضمن کاهش امنیت عبور و مرور، زمینه گلایه‌مندی مردم را فراهم نموده که در همین راستا عملیات احداث پاسگاه ایست و بازرسی کردشامی در کیلومتر ۴۰ از محور بروجن به خوزستان آغاز شده و طی دو سال گذشته ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار داشته است.

وی تاکید کرد: پلیس‌راه بروجن به خوزستان نیز تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد تا شاهد افزایش بیش از پیش ایمنی در محور‌های مواصلاتی باشیم.

کرمی گفت: امسال برای تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان پزشکی‌قانونی شهرستان بروجن ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری بروجن به اختصاص ۳۳ میلیارد ریال برای تکمیل ۲۳ خانه عالم در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به استان برای طرح‌های فرهنگی این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.