سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

خطیبان و امامان جمعه شهرستان های هرمزگان در خطبه های نماز جمعه امروز به بیان مسائل روز و دیدگاه های خود پرداختند.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: عدالت از مفاهیم کلیدی در اسلام است و تحکیم خانواده باید مورد توجه همه باشد.

نماز جمعه بشاگرد

حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: حسن خلق، پذیرش مسؤلیت، به نتیجه رساندن کار، برنامه منظم و عدم سستی در خدمت از ویژگی‌های یک کارمند مسئولیت پذیر است.

نماز جمعه پارسیان

حجت السلام محمد بارانی امام جمعه پارسیان با تبریک هفته دولت گفت: این هفته فرصتی برای مسئولان اجرایی برای حضور در بین مردم و ارائه گزارش اقدامات و خدمات یکساله است.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه موقت میناب گفت: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم به شهرستان میناب نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا این شهرستان را به جایگاهی که شایسته است برسانیم.

 نماز جمعه جاسک

حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: همه باید تلاش کنیم تا دولت مردمی قوی و موفق باشد و دولت در این یکسال خود را در خدمت رسانی به مردم موفق نشان داده است.

نماز جمعه بندرخمیر

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر گفت: جامعه نخبگانی شهرستان آماده کمک به دولت است و مسئولان تلاش کنند توسعه در استان با سرعت بیشتری رخ دهد.

نماز جمعه شهر رودان

حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان گفت: امروز کشور دارای رئیس جمهوری است که هیچ عاملی مانع حضور او میان مردم نمی‌شود و همه باید برای تحقق اهداف آن کمک کنیم.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک گفت: امروز یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان سیریک از مسئولان استانی و شهرستانی رفع مشکلات کمبود آب شرب مردم است.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت: یکی از مهمترین شاخه‌های سنجش عملکرد دولت‌ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبر انقلاب اسلامی است.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: با وجود مشکلات و کمبود‌هایی که امروز برای مردم وجود دارد، نمی‌توان و نباید از کنار خدمت صادقانه بسیاری از مسئولان بدون سپاسگزاری، گذشت.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: مطالبات هنرمندان حاجی آباد از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو واگذاری سالن آمفی تئاتر به بخش خصوصی است.

نماز جمعه بستک

حجت الاسلام یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک گفت: هفته دولت فرصتی است تا گزارش عملکرد به مردم داده شود و در شاخص سنجش عملکرد باید انطباق آن با انتظارات مقام معظم رهبری از دولت باشد.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه هرمز گفت: دولت سیزدهم در دیپلماسی و سیاست خارجی موفق کرده است و اکنون نیز در تلاش است تا در مذاکرات حقی از ملت ایران پایمال نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.