سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مصوبات رییس جمهور برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مصوبات سفر رییس جمهور به استان تا حصول نتیجه پیگیری شود تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان  در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: عمر شهیدان رجایی و باهنر گرچه کوتاه بود، اما سوابق قبل و بعد از انقلاب آنان مملو از مجاهدت مخلصانه، ایمان مستحکم و خدمت گذاری به مردم است.

او با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس قوه مقننه و سخنگوی دولت به لرستان اظهار کرد: این سفر‌ها تکمیل سفر رییس‌جمهور است و باید تردید برخی مرکز نشینان نسبت به استان تغییر کند چراکه طرح‌های نیمه تمام لرستان نیازمند توجه است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: پیشنهاد اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی، ساخت پنج هزار مسکن محرومان، تامین آب شرب، تکمیل سد‌ها و ده‌ها طرح دیگر باید پیگیری شود چراکه استان را متحول خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام لرستان نیاز است که ارتباط بین مسوولان استان و ملی موجب پیگیری این طرح‌ها و اجرای مصوبات سفر می‌شود.

او افزود: لرستان باید توسط مدیران بومی مدیریت شود تا با خدمتگزاری به مردم و شناسایی مسایل مختلف زمینه ساز ایجاد اشتغال شود همچنین انضباط مالی، نفی تبعیض، دوری از سفارشات و بازسازی انقلابی فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه سفر کارگزاران نظام به لرستان ستودنی و موجب برطرف شدن مشکلات است ادامه داد: آینده استان روشن است چراکه بر خلاف سکوت سالیان گذشته اکنون مطالبه خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه مطالبه مبتنی بر منطق و اخلاق باید در دستور کار قرار گیرد گفت: وضعیت بیمارستان‌های لرستان مطلوب نیست و تجهیزات آن‌ها هم باید به روز شود.

او همچنین با اشاره به هفتم شهریور (یکم صفر) سالروز ورود اسرای اهل بیت به شام افزود: کربلا و عاشورا تقابل حق علیه باطل و صحنه جنگ اراده‌ها بود، در جنگ روایت‌ها یزیدیان معتقد بودند این حرکت، قیام علیه آن‌ها است، اما با خطبه‌های حضرت زینب (س) مشخص شد که امام حسین (ع) علیه ظلم و ظالمان قیام و باور‌ها تغییر کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.