سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان روز دوم مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن دیزین

در پایان روز دوم مسابقات جام جهانی اسکی که در رشته مارپیچ کوچک برگزار شد در بخش آقایان، دنیل بوی از ایتالیا، سید مرتضی جعفری از ایران و مارتین بارتاک از چک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان  الیشکا رچرتووا و آنتا کورینتووا از چک و مارگارتا مازونی از ایتالیا اول تا سوم شدند. در مجموع تیمی هم تیم‌های چک، ایتالیا و ایران سکو‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در روز نخست مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن  نیز در رشته‌های مارپیچ بزرگ و سرعت برگزار شد، در بخش آقایان مارتین بارتاک از کشور چک، سید مرتضی جعفری از ایران، دنیل بوی از ایتالیا و در بخش بانوان هم مارگارتا مازونی از ایتالیا، الیشکا رچرتووا و کارولینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته مارپیچ سرعت و در بخش آقایان سید مرتضی جعفری از ایران، مارکو گریتی لورنزو دانته و فیلیپو زامبونی هر ۲ از ایتالیا و در بخش بانوان مارگریتا مانزونی از ایتالیا و الیسکا رچرتوا و کالورینا راسووسکا هر ۲ از کشور چک سکو‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این رقابت‌ها ۲۹ اسکی باز داخلی و خارجی از کشور‌های ایران، اتریش، ایتالیا، چک و اسلواکی به مدت ۲ روز با یکدیگر رقابت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.