سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با جنگ روانی دشمن وظیفه دولت است

امام جمعه ارومیه گفت: مقابله با جنگ روانی دشمن با کار‌های تبلیغاتی مناسب وظیفه دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت: باید دولتمردان با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر و با غنیمت شمردن خدمت به مردم، آخرت خود را آباد کنند.

امام جمعه ارومیه با بیان این که دولت باید بر ارزش‌های والای انقلاب از جمله مردمی بودن و عدالت محوری تاکید داشته باشد خاطرنشان کرد: مردمی بودن و همراه بودن با آن‌ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است چرا که آموزه‌های دینی نیز بدان تاکید دارند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به این که مقابله با جنگ روانی دشمن با کار‌های تبلیغاتی مناسب دیگر وظیفه دولت است تصریح کرد: خالصانه کار کردن و فعالیت جهادی داشتن از دیگر ویژگی‌های یک دولت انقلابی است که بحمدا... این ویژگی‌ها در دولت مردمی سیزدهم وجود دارد و باید به صورت هنرمندانه این دستاورد‌ها را به مردم انعکاس دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به وجود برخی از مشکلات شهری گفت: مسئله ترمینال بین شهری، میدان میوه و تره بار و کمربندی دوم شهر که حدود ۸۰ درصد آن تمام شده است باید مورد توجه مسئولان شهر باشد و در اتمام آن‌ها تسریع شود.

امام جمعه ارومیه با تبریک فرا رسیدن روز پزشک، پزشکان را وسیله شفای الهی دانست و گفت: پزشکان باید ابوعلی سیما را الگو و اسوه خود قرار دهند چرا که او شخصی عارف متدین و یک پزشک حاذق بود.

وی با اشاره به اهمیت زیارت قبور مطهر ائمه اطهار گفت: بر اساس فرموده معصومین ع هر کس به زیارت امام حسین ع مشرف شود در حالی که به مقاک آن امام معرفت دارد اجر او بهشت بربن الهی است و در دنیا نیز رزق و رپزی او پسعت پیدا نی کند.

امام جمعه ارومیه بر اهمیت زیارت اربعین سید و سالار شهیدان تاکید کرد و این زیارت را یکی از علامت‌های مهم مومنان دانست و افزود: امام حسین ع به زائران و عزاداران خود توجه کرده و برای بخشش آن‌ها از درگاه خداوند طلب عفو و مغفرت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.