سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس‌جمهور:

نحوه اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس‌جمهور در هفته دولت بررسی می‌شود

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نحوه اجرای مصوبات سفر‌های استانی رییس‌جمهور و چالش‌های عملیاتی شدن آن‌ها با حضور نمایندگان دولت بررسی می‌شود.

سید مسعود میر کاظمی روز جمعه در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با هفته دولت و در اولین سالگرد تشکیل دولت سیزدهم نمایندگان دولت در استان‌های مختلف کشور حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: حضور نمایندگان دولت و مسوولان کشوری در استان‌ها طی هفته دولت برای پیگیری مشکلات مربوط به اجرای مصوبات سفر‌های رییس جمهور که در استان قابل حل نیست، صورت می‌گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه امروز، جمعه با شرکت در میز ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی از نزدیک پای مشکلات و درخواست‌های مردم نشست.

در این نشست که برخی از مدیران استانی و از جمله استاندار خراسان رضوی نیز در آن حضور داشتند، درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم و مسوولان استانی، مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت و معاون رییس جمهور دستورات لازم برای به نتیجه رسیدن درخواست‌ها را صادر کرد.

در میز ارتباط مردمی استانداری خراسان رضوی بیش از ۳۰ درخواست حضوری و نزدیک به ۵۰ درخواست مکتوب جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت.

این درخواست‌ها شامل، دریافت تسهیلات برای ایجاد زیر ساخت‌های شهری و روستایی در استان، تبدیل وضعیت اشتغال و بهبود معیشت کارمندان و آغاز روند ساخت طرح‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.