سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در محور راور و کرمان

رییس اورژانس کرمان گفت: ۱۲ نفر در ۲ حادثه ترافیکی صبح امروز در محور راور و کرمان مصدوم شدند.

سید محمد صابری درباره حادثه اول گفت: به دنبال دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور روستایی طرز به گوهجرد از توابع شهرستان راور که ساعت ۷ و ۴۰ دقیقه صبح امروز جمعه ۴ شهریور ماه رخ داد، بدون فوت وقت، ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: این حادثه رانندگی، ۶ مصدوم برجای گذاشت که بعد از رهاسازی و دریافت اقدامات درمانی مناسب، به همت تیم‌های فوریت‌های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: مصدومان این حادثه رانندگی، شامل: ۳ کودک ۱ تا ۷ ساله، ۲ زن و یک مَرد با رده سنی ۱۹ تا ۴۰ ساله می‌باشند.

او درباره حادثه دوم گفت: در پی برخورد سواری پژو پارس و تراکتور در محور چترود به کرمان (۵ کیلومتری کرمان) که ساعت ۹ و ۴۷ دقیقه صبح امروز رخ داد، ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

صابری افزود: این حادثه رانندگی نیز ۶ مصدوم بر جای گذاشت. او تصریح کرد: یک مصدوم راننده تراکتور بود که بعد از اقدامات درمانی مناسب به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد و ۵ مصدوم سرنشینان سواری پژو پارس، بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی‌مناسب به همت تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: مصدومان شامل ۳ مَرد و ۲ زن با رده سنی ۲۵ تا ۳۱ ساله و یک کودک ٢ ساله می‌باشند که حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.