سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز سوم طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس آغاز شد

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست فاز سوم طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس آغاز شد



استاندار هرمزگان  گفت: طرح  ساماندهی فاضلاب شهر بندرعباس و انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع غرب استان یکی از طرح‌های مهم و زیرساختی بندرعباس است که در ۸ فاز اجرا می‌شود و امروز در سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی فاز سوم آن آغاز شد.

مهدی دوستی گفت: فاز سوم این طرح مهم، با ۲۲ کیلومتر خط انتقال پساب فولادی در قطرهای۹۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متری و اعتبار بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: طرح ساماندهی پساب فاضلاب شهر بندرعباس یک مطالبه عمومی بود و از ابتدای دولت سیزدهم کار با جدیت آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان گفت: تا امروز حدود هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای این طرح بسته شده که ۹۰۰ میلیارد تومان از آن در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شد و منابع به خوبی برای تسریع در پیشبرد طرح تخصیص پیدا کرده است.

دوستی گفت: بیش از ۷۰ درصد فاز سوم این طرح تامین کالا است که این کار تاکنون انجام شده و پوشش کار هم بالای ۹۰ درصد است از این رو کل طرح بیش از ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.