سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی از قصرشیرین به پایانه مرز رسمی خسروی

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : گازرسانی از قصرشیرین به پایانه مرز رسمی خسروی که با دستور وزیر کشور آغاز شد، هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : طرح گازرسانی از قصرشیرین به پایانه مرز رسمی خسروی با اعتبار اولیه ۱۶ میلیارد تومان در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه در محل پایانه مرز بین المللی خسروی با دستور مستقیم وزیر کشور و وزیر نفت مصوب شد که فردای همان روز عملیات اجرایی آن آغاز گردید.

وی اظهار داشت: هم اکنون سه پیمانکار در هشت جبهه کاری مشغول به کار هستند و عملیات اجرایی این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که حجم کار در این بازه زمانی ۲ هفته مصداق واقعی یک کار جهادی است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: کار جهادی و میدانی کلید حل مشکلات است و افتخار ما خدمت بدون منت است و تلاش می‌شود تا اربعین حسینی این پروژه به سرانجام برسد و بتوانیم خدمتی به زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

حسینی ادامه داد: شرکت گاز استان کرمانشاه دارای پتانسیل و توانمندی زیادی در بخش‌های نیروی فنی و اجرایی است و تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام من تنها دوچرخه سوار جانباز ومعلول کرمانشاه هستم برایه هشتمین بار عازم عتبات عالیات هستم رفت وبرگشت رو رکاب زدم یا حسین