سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح‌های خمین با حضور سخنگوی دولت

طرح‌های هفته دولت شهرستان خمین با حضور بهادری جهرمی افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت، طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان خمین با حضور  بهادری جهرمی سخنگوی دولت، استاندار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح خوابگاه دانشجویان دختر دانشکده علوم پزشکی، بهره برداری از طرح لوله گذاری آبیاری تحت فشار در روستای ورچه و بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) و حضور در گلزار شهدای خمین از برنامه‌های بهادری جهرمی در خمین بود.

سخنگوی دولت در جریان سفر به خمین گفت: رسیدگی به مناطق روستایی اولویت دولت سیزدهم است که در همین راستا اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در دستور کار دولت است و در هفته دولت بخش زیادی از این طرح‌ها بهره برداری می‌شود.

بهادری جهرمی افزود: دولت سیزدهم در حمایت از مناطق و اقشار محروم مصمم و جدی است و سیاست‌های اصلاحی و اقتصادی دولت برای اولویت بخشی به کم درآمد‌ها است.

او اضافه کرد: خمین در قلب ایرانی‌ها جا دارد و در نگاه مردم جهان شناخته شده است چرا که مزین به نام امام خمینی (ره) است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه خمین معروف به شهر هزار شهید است، گفت: با حضور در گلزار شهدای این شهرستان از غیرت، شجاعت و فداکاری مردم این خطه در تقدیم این شمار شهدا برای ایستادگی، مقاومت، حفظ آرمان‌ها و استقلال کشور خجالت زده شدیم.

او ادامه داد: مردم خمین شایسته خدمت رسانی هستند و مسئولان استان و شهرستان همدلانه پیگیر توسعه، عمران و آبادانی این منطقه به ویژه توسعه اقتصادی که با خشکسالی و کم آبی اقتصاد کشاورزی دچار اخلال شده، هستند.

بهادری بیانکرد: توسعه اقتصاد کشاورزی خمین با اصلاح الگوی کشت و اصلاح آبیاری حمایت می‌شود و در حوزه صنعتی مشاغل جایگزین تامین می‌شود و مسائل این شهرستان با سرعت بیشتری در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.