سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم هیرمند در طول هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۹ طرح خواهند بود

فرماندار هیرمند از بهره برداری ۳۵ طرح گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

فرماندار هیرمند گفت: ۳۵ طرح گرامیداشت هفته دولت با اعتباری بیش‌از ۲۷ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و چهار طرح نیز با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

میثم برازنده  گفت:دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های مهمی در شهرستان هیرمند در طول عمر یکساله دولت سیزدهم انجام شده که ماحصل این اقدامات بهره برداری از حدود ۳۵ طرح گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.

وی بیان کرد: حدود ۳۵ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسدکه از لحاظ اعتباری نسبت به طرح‌های هفته دولت در سال گذشته نزدیک به ۲ برابر رشد داشته است.
فرماندار هیرمند ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی چهار طرح با اعتباری بیش‌از ۲۲۰میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع طرح‌های حوزه ساخت راه روستایی در سالجاری در شهرستان هیرمند حدود ۳۰ کیلومتر با اعتباری بیش‌از ۴۸ میلیارد تومان است افزود: همچنین احداث ۲۷ عدد پل در سالجاری در دستور کار قرار دارد و ۱۱ پل دیگر نیز پیش‌بینی شده است.
برازنده تصریح کرد: مجموع طرح‌های روکش آسفالت مسیر‌های ارتباطی روستایی بیش از ۴۵ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان هیرمند در حال اجراست.

وی بیان کرد: لایروبی حدود ۱۰ کیلومتر از کانال‌ها و رودخانه‌های شهرستان هیرمند در پنج ماهه ابتدای سالجاری صورت گرفته و برای ۴۲۰ موتور پمپ فعال نیز پروانه صادر شده است.

فرماندار هیرمند ادامه داد: در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنج ماهه نخست امسال مرمت ۲ ارگ جلال آباد و آس باد رنده با اعتباری بیش‌از یک میلیارد ۲۵۰ میلیون تومان در دست اجراست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.