سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در کرمانشاه

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه اربعین در سطح واحد‌های صنفی کرمانشاه خبر داد.

رامین پهلوانی گفت: واحد‌های عرضه آب معدنی، نان و سوغاتی در اولویت نظارت هستند.

وی با اشاره به تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی بازار کرمانشاه با نزدیک شدن ایام اربعین و تردد زوار، اظهار کرد: در این طرح برخی از اقلام مهم و اساسی مورد نیاز مردم و زائرین در اولویت نظارت قرار دارد.

وی یکی از مهمترین این اقلام را آب معدنی اعلام کرد و یادآور شد: همچنین نظارت بر خبازی‌ها نیز در این ایام به منظور جلوگیری از تخلفات در حوزه نان افزایش خواهد یافت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه افزود: بر مراکز عرضه سوغاتی و همچنین واحد‌های صنفی مستقر در بازار‌های سنتی کرمانشاه که احتمالا مورد استقبال رواز است نیز نظارت را بیشتر می‌کنیم.

به گفته این مسئول، رستوران‌ها و مراکز تهیه و عرضه غذا نیز در اولویت بعدی نظارت قرار دارند.

پهلوانی ابراز امیدواری کرد در اربعین امسال با تشدید نظارت‌ها شاهد بازار آرام و کاهش تخلفات باشیم و تاکید کرد: امسال با همراهی دستگاه‌های مختلف گشت‌های سیار متعددی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سطح بازار شهر کرمانشاه داریم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ۱۲ بازرس حوزه بازرسی اتاق اصناف، ۵۳ بازرس اتحادیه و نزدیک به ۳۰ بازرس جهاد کشاورزی نیز همراهی دارند و به علاوه از ظرفیت بسیج اصناف که روزانه ۷۰، ۸۰ نیروی آن‌ها در سطح بازار فعال است نیز به خوبی استفاده می‌کنیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه عنوان کرد: تشدید نظارت‌ها را به محض ورود زوار به کرمانشاه که احتمالا از اوایل هفته آینده خواهد بود آغاز می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.