سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه طرح مدیریت‌شهری شاهرود با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال افتتاح شد

شهردار شاهرود گفت: سه طرح عمرانی مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

احمدی گفت: اجرای عملیات تملک، آزادسازی و احداث میدان شهدای لبنان، تملک، بازگشایی و جمع‌آوری سیم خاردار دیوار پادگان ارتش و بهره‌برداری از ساختمان اداری شهرداری ناحیه یک، از طرح‌های افتتاحی در دومین روز از هفته دولت بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: طرح تملک و بازگشایی دیوار ارتش با هدف زیباسازی بصری، حذف آلودگی‌های محیطی، رفاه شهروندی و پاسخ به مطالبه به حق مردم در این منطقه عملیاتی شد.

شهردار شاهرود با بیان اینکه شهیدان والامقام رجایی و باهنر به عنوان اُسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت‌پذیری، صداقت، مردمی‌بودن، ساده‌زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد، اظهار داشت:طرح بازگشایی دیوار ارتش به طول بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

احمدی از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی در حوزه مدیریت‌شهری در هفته دولت امسال خبر داد و افزود: طرح ساخت میدان شهدای لبنان با تملک ملکی به مساحت بیش از ۴۵۰مترمربع و آسفالت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال افتتاح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.