سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست سرلشکر باقری از رئیس جمهور برای توجه ویژه به معیشت نیروهای مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نوشت: انتظار می‌رود با تصمیم حجت‌الاسلام رئیسی در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در حوزه معیشت نیروهای مسلح باشیم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود نوشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یکساله دولت مردمی که منشا خدمات فراوانی در این مدت کوتاه بوده، برای افکار عمومی به تصویر کشیده شود.

سرلشکر باقری در ادامه مطلب خود تلاش رئیس جمهور در ارتقاء شاخص‌های سلامت مردم، حضور میدانی در متن حوادث و مشکلات و تلاش مستمر برای بازسازی اعتماد آسیب‌دیده از ناکارآمدی‌های گذشته را موضوعی ندانست که از نگاه صاحب‌نظران منصف دور بماند. 

بنا به نوشته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتقاء توان بازدارندگی کشور به عنوان سیاست محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از حوزه‌هایی است که مورد حمایت و پشتیبانی دولت محترم قرار گرفته است.

سرلشکر باقری در پایان مطلب خود نیز نوشت: با این توصیف و با وجود تلاش گسترده اینجانب و همکارانم در راس ستاد کل نیروهای مسلح، مضایق و تنگناهایی در حوزه معیشت کارکنان و پیشکسوتان خدوم و صبور نیروهای مسلح قرار دارد که رفع این مشکلات مستلزم توجه بیشتر رئیس جمهور محترم است و انتظار می‌رود با تدبیر و تصمیم ایشان در اسرع وقت شاهد گشایش‌هایی در این حوزه باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
نیرو مسلح
۲۳:۳۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
با درخواست چیزی حل نمیشه اگه میخواستن تو این چند سال توجه میکردن که حقوق ما الان حداقل چند میلیون عقب هستیم نسبت به شاغلین دیگر !!!!!!
نیرو مسلح
۰۱:۰۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۱
والا فعلا تا حالا که چیزی ندیده ایم و حقوق نیرو مسلح واقعا در حد و اندازه این پرسنل زحمت کش و کسانی که از جان خود گذشته اند نیست و حقوق آنان در حد یک خانواده نظامی که با دوری از خانواده و انجام ماموریت و خیلی از مسائل این چنینی به سر می برند این حقوق و مزایا بسیار پایین است لطفا به داد نیرو مسلح برسید و حقوق و مزایا را سریعا افزایش دهید با تشکر
احمد
۱۹:۵۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
لطفا به اونی که میگه نیروهای مسلح رو حذف کنین کشور نیازی به آنها ندارد الان عصر گفتگو هست نه...

بگین ما حاضریم از چند هزار کیلومتر مرزی که داریم فقط 10 کیلومترشو به شماها بدیم تا با گفتگو نگه دارین ببینم عرضشو دارین حتی یک وجبشو نگه دارین یا نه؟ یه کم فکر کن بعد اظهار نظر کن
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
سردار تشکر
بعد معلمین و بازنشسته ها نوبت شما شد بالاخره

عزیزان که نظر گذاشتند من از خانواده نیرو های مسلح هستم
می دانم انها زمان طولانی خدمت می کنند و وقت نظر گذاشتن
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
کلا نیروهای مسلح رو باید حذف کرد امروزه جهان گفت وگوست،پس هزینه اضافی برای دولت خدوم نتراشید
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام
سردار بخدا ما لب مرز خدمت میکنیم و حقوقمون کفاف خرج و مخارج زندگی نمیدهد خواهشن کاری کنید.
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
یک دفعه عدالت در پرداخت حقوق را برای همه اقشار اجرا کنید .
یک روز افزایش حقوق برای یک ارگان و روز دیگر برای ارگان دیگر و رقابت بین ارگان ها برای افزایش حقوق ....
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
جناب سر لشکر
نمیدانم حقوق شما چقدر است. هر چه هست پر برکت باشد.
بنده پزشک متخصص باز نشسته نظامی هستم. با سی و یک سال خدمت که شش سال آن در مناطق محروم و سخت ترین شرایط کاری بوده. الان حقوق باز نشستگی بنده زیر ده میلیون تومان است. بدون هیچگونه کسورات و وام و.... .
نمیدانم بر چه مبنایی حقوق تعیین می‌کنید و نمیخواهم هم بدانم، اما فقط اگر مطب نبود و سلامتی که خدا عنایت فرموده باید الان خجالت همسر و فرزندان را میکشیدم.
به خود آیید.
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام
کم یک افسر بازنشسته ارتش هستم من نمیدانم واقعا دکترهستی یا نه ولی این را میدانم الان بازنشستگان ارتش سیکل حقوق انها 8تومن هست تو چطور زیر ده تومن میگیری؟ دوست عزیز حقوق ما بازنشستگان حتی از اموزگار ابتدایی اموزش وپرورش هم کمتر هست ولی دروغ ننویسیم واقعیت را بنویسیم تا ملت هم باور کنند بله شکی نیست منم برای امرارمعاش زندگیم دارم مسافرکشی میکنم ولی نمیایم بنویسم 4تومن حقوق میگیرم چون بیشتر میگیرم ولی میگویم حقوق من کم هست
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ولله عین حقیقت را نوشتم. اما تو تهمت دروغ زدی.
ناشناس
۱۷:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
اگر امکانش،بود فیش،حقوقی را ارسال میکردم تا ببینی و بعد تهمت بزنی.
نه میلیون و نهصد و خورده ایی. به ده نمی‌رسد. خود مسئولان سازمان بازنشستگی به این امر واقفند.
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ضمنا شما ارتشی هستی. بنده بازنشسته ارتش نیستم. حتما دریافتی شماها بالاتر است. پس چیزی که نمیدانی تهمت دروغگویی به دیگران نزن.
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
ناشناس ۱۷ :۱۰
یکی از،پارامترهای مهم حقوق بازنشستگی داشتن مسئولیت در زمان خدمت است. کسانی که مسئولیتی در دوران خدمت نداشته اند نسبت به هم رده خود حد اقل بیست و پنج درصد تفاوت حقوق دارند. پس لازم نیست دیگران را به دروغگویی متهم کنی جناب افسر ارتش !
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
حق داری باور نکنی .
علی
۰۶:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
یک خورده دیر نیست!!!!!!
ناشناس
۰۶:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
فرمانده مگر زور شما به دولت برسد بازنشستگان تامین اجتماعی علیرغم حمایت قانون و مجلس از آنها هنوز بعد ازحدودشش ماه هنوز موفق به دریافت حق قانونی خود نشده آند
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
نیروهای مسلح۲۵درصد باید بیشترازسایر مشاغل بگیر ولی کو .....
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
جناب باقری به همین امید باش و بنشین دولت فعلی فقط رای ما رو میخاست و اصلا نیروهای مسلح براش اهمیتی نداره ما بازنشسته های لشکری دیگه توان ادامه زندگی نداریم و سخت در مضیغه هستیم چنانکه توانایی معیشت ما کفاف ده روز در ماه رو با حقوق ناچیز میده و شدیم مردگان متحرک خواهشاً پیگیر باشید قبلاً فروشگاه اتکا اقلامی میداد از حقوق پولشو کم میکردند یک باره همه قطع شد و پرسنل توان خرید کوچکترین و ضروری‌ترین اقلام معیشتی از دست دادن این رسم عدالت اسلامی نیست
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
آقای رییسی بازنشستگان مسلح رادریاب
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
وقتی به اندازه ارتش آمریکا استخدام میکنین کل مملکتم بفروشین بازم کم میارین
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
نه برادر اختلاس ودزدی پدر مملکتو دراورده نه نیروهای خدوم مسلح
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
به شرطی که این گشایش ها فقط برای مقامات ارشد محسوس نباشد و بطور محسوس شامل دیگران هم بشود!
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
مجبورین اینهمه نیرو بگیرین ؟؟؟
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۱
جلو دزدی ها رو بگیرین