سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارچی:

پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان ابزاری برای پرش زنجان به سمت توسعه است

استاندار زنجان، پروژه کمربندی شمالی زنجان را ابزاری برای پرش زنجان به سمت ترقی و توسعه اعلام کرد و گفت: این پروژه دسترسی ساکنین در واحد‌های مسکونی را راحتتر می‌کند.

افشارچی روز چهارشنبه در آئین کلنگ زنی قطعه ۵ بلوار شمالی زنجان که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان زنجان برگزار شد، شروع پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: این اداره در اجرای این طرح تلاش لازم را خواهد کرد.

او با بیان اینکه مساکن نهضت ملی مسکن در این پروژه وجود دارد، افزود: شروع این پروژه ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه واحد‌های مسکونی بوده و این بسیار مهم است.

استاندار زنجان گفت: این پروژه دسترسی ساکنین در واحد‌های مسکونی را بهتر می‌کند چرا که در کاهش ترافیک مؤثر بوده و ترافیک را به سمت جاده تهم هدایت می‌کند.

افشارچی با بیان اینکه این پروژه با اعتبارات مولد سازی رو به جلو خواهد رفت، افزود: همزمان با قطعات «۵ و ۶» کار در قطعات دیگر آغاز خواهد شد و از دانشگاه زنجان تا جاده تهم مسیر ایجاد می‌شود و در قطعه «۳ و ۴» هم مشکلی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: امیدواریم قطعات «یک و دو» این پروژه با همکاری و همراهی مردم شروع شود.

استاندار زنجان گفت: پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان ابزاری برای پرش زنجان به سمت ترقی و توسعه است و از این لحاظ برای استان بسیار اهمیت دارد.

افشارچی این پروژه را از پروژه‌های مهم استان و شهر زنجان اعلام کرد و افزود: امیدواریم با تلاش راه و شهرسازی سرعت کار بیشتر شود و در اسرع وقت شاهد افتتاح این قطعه و قطعات دیگر این پروژه خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.