سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان

عملیات اجرایی ساخت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان آغاز شد.

زنگانه استاندار گلستان در مراسم  آغاز ساخت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در گرگان گفت: با توجه به وجود اراضی کشاورزی و منابع کثیر طبیعی در گلستان، پروسه تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشروی کندی داشت.

او ادامه داد:تعهد ما در روستا‌ها احداث ۲۸ هزار واحد است و در تلاش هستیم تعداد واحد‌ها را با جمعیت روستایی گلستان منطبق کنیم.

زنگانه افرود:در مناطق روستایی با همکاری خوب برخی از دستگاه‌های اجرایی از شرایط مساعدتری به نسبت شهر‌های استان روبرو هستیم.

او گفت:با توجه به اهمیت موضوع مسکن در کشور و تاکید رئیس جمهور بر این موضوع، واگذاری اراضی مازاد دستگاه‌ها باید اولویت این ادارات باشد و در صورت  همراهی نکردن آن‌ها در این مبحث، ما نسبت به شناسایی اراضی اقدام می کنیم و سند این زمین‌ها به وزارت راه و شهرسازی انتقال داده می‌شود.

زنگانه گفت:تعهد چهارساله استان برای احداث مسکن ۹۴ هزار واحد است که بر اساس آخرین آمار ۹۰ هزار نفر در این طرح نام نویسی کرده اند.

استاندار گلستان گفت:این میزان تقاضا بیانگر اهمیت موضوع در استان است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها و سرعت بخشیدن به اجرای طرح اقدام کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.