سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۴۰ جهادگر برای خدمت رسانی در فردوس

از امروز ۱۴۰ جهادگر از خراسان جنوبی و خراسان رضوی در فردوس مستقر شدند تا به ارائه فعالیت‌های جهادی بپردازند.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در مراسم آغاز رزمایش گروه‌های جهادی شهرستان فردوس با گرامیداشت یاد و خاطره ۶ شهید جهادگر خراسان جنوبی به اجلاسیه ملی جهادگران که ۱۳ شهریور در فردوس برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: از امروز ۸۰ نفر از مرکز استان و ۶۰ نفر از خراسان رضوی برای خدمت رسانی در شهرستان فردوس حاضر می شوند.

او افزود: تا سیزدهم شهریور حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف پیش بینی شده و هفته آینده گروه‌های جهادی پزشکی و دندانپزشکی در سطح شهرستان حضور می یابند.

هنری گفت: از اواخر هفته آینده هم رزمایش بزرگ جهادگران عرصه دامپزشکی در استان با حضور ۱۶۰ نفر از دامپزشکان جهادگر استان تهران برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که در استانداری انجام شده امسال برای اولین بار کمیته‌های جهادی و محرومیت زدایی در ذیل کمیته‌های هفته دولت افزوده شد و فعالیت‌های جهادگران در سطح استان طی هفته دولت پیش بینی شده است.

او به تشکیل قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور و نهاد‌های بنیاد برکت، بنیاد علوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های کلانی که در سطح کشور انجام شده طی برنامه‌های چهار ساله ساله شاهد رفع محرومیت و انجام برنامه‌های اولویت دار در استان باشیم.

هنری گفت: در سایر حوزه‌ها از جمله آبخیزداری نیز برنامه ریزی بر همین اساس است که طی یک برنامه سه ساله حدود ۱۹ میلیون هکتار آبخیزداری و ۱۴ هزار رشته قنات در این بازه زمانی برنامه ریزی شده که مدل مالی و کاهش هزینه‌ها با استفاده از ظرفیت مردمی نیز پیگیری‌ها انجام می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.