سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه فناوری سلامت از برنامه های راهبردی وزارت بهداشت است

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از دغدغه وزارت بهداشت حوزه فناوری است و ما توسعه فناوری به صورت عام در کشور و به صورت ویژه در البرز را دنبال خواهیم کرد.

پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: البرز قطب فناوری است به لحاظ وجود دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده داروسازی و نیز حضور شرکت‌ها و مراکزی که در حوزه سلامت در حال فعالیت هستند.

پناهی افزود: بیشتر ما دنبال این هستیم که یک ارتباطی را بین دانشگاه علوم پزشکی البرز و شرکت‌ها و مراکزی که در حوزه سلامت در حال فعالیت هستند  ایجاد کنیم.

او می گوید: ما این قول را می‌دهیم که به مجموعه پروپزال‌ها و مجموعه‌های تحقیقاتی که در حوزه سلامت در فناوری که در راستای شعار سال هست را به طور ویژه کمک رسانی و حمایت کنیم.

معاون وزیر بهداشت افزود: در صدور مجوز‌ها برای ساخت وسایل‌ها  که با ارتباط و قراردادی که با سازمان غذا و دارو داریم قرار بر این شد که رئیس دانشگاه، وسایل، دارو و به طور کلی خروجی‌هایی که اینجا ساخته شده است و نیازمند صدور مجوز هست را بررسی کنیم اگر مستندات کافی رو داشته باشند ما کمک کنیم از طریق سازمان غذا و دارو مجوز‌های لازم  دریافت کنند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز جزو دانشگاه‌های جوان و نوپا است و اعضا هیئت علمی این دانشگاه نیز اکثرا جوان و علاقه و توانمند هستند.

پناهی افزود: یکی از دغدغه وزارت بهداشت حوزه فناوری هست ما توسعه فناوری به صورت عام در کشور و به صورت ویژه در البرز دنبال خواهیم کرد.

او گفت: این قول را می‌دهیم که تمام هزینه‌های مربوط به اجرای طرح‌ها و تبدیل این فناوری‌ها به محصول که در سفره مردم دیده می شود را با تمام توان حمایت کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.