سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط‌کشی ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان خط کشی شد.

آقای حاتمی با اشاره به انجام فعالیت‌های مستمر به منظور حفظ و ارتقای سطح ایمنی محور‌های مواصلاتی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون علاوه بر اجرای عملیات خط‌کشی ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان، بیش از یک هزار و ۱۷۲ مورد تابلوی اخطاری و انتظامی نیز تهیه و در محدوده جاده‌ها نصب شد.

وی افزود: یکی از موارد مهم در تامین ایمنی راه‌ها مربوط به آشکارسازی نقاط مستعد حادثه و سرعت کاه‌ها است که به همین منظور ۲ هزار و ۸۰۹ مترمربع از این مناطق در این مدت با رنگ سرد ترافیکی مشخص و تعیین موقعیت شده است.


بیشتر بخوانید


حاتمی تعمیر و نگهداری روشنایی در محدوده ۶۸ کیلومتر از جاده‌ها و تونل‌های استان، نصب ۳۹۶ عدد چراغ چشمک‌زن، اجرای پنج مورد طرح تامین روشنایی نقطه‌ای در تقاطع‌ها و توقفگاه‌ها و ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه راه‌ها به طول ۵۰ کیلومتر را از دیگر اقدامات معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در افزایش سطح ایمنی جاده‌ها و تامین شرایط سفر ایمن عنوان کرد.

وی در خصوص نصب و بازسازی گاردریل و نیوجرسی در مناطق آسیب دیده و تصادفی نیز به بازسازی ۲۵۱ عدد صفحه گاردریل و اجرای چهار کیلومتر گاردریل و نیوجرسی جدید اشاره و تصریح کرد: در این مدت ۶۶ تابلوی اطلاعاتی نیز در محدوده جاده‌های استان نصب شده است.

حاتمی در پایان یکی دیگر از موارد اجرایی در حوزه ارتقای ایمنی جاده‌ها را ثبت و صدور مجوزهای ویژه ساخت و ساز در حریم راه دانست و افزود: با بررسی‌های انجام شده از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۹ مورد مربوط به مجوز حریم راه در این معاونت ثبت و صادر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.