سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ٣٣ درصدی اعتبارات در شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرکرد از افزایش ۳۶ درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به پارسال خبرداد.

عبدالعلی ارژنگ در نشست کمیته برنامه ریزی شهرکرد اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی، قانون استفاده متوازن، نفت و گاز و توسعه باغات و اراضی شیبدار در مجموع یک میلیارد و ۹۷۳ میلیون و ۳۴۵ هزار ریال به این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: این مبلغ به تفکیک از محل اعتبارات استانی ۵۴۶ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال، از محل نفت و گاز ۲۲۶ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال قانون استفاده متوازن ۳۲۵ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال و توسعه باغات ۱۵۳ هزار میلیارد ریال در ۲۴ فصل و ۱۷۴ طرح در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


ارژنگ اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده مطابق با سند آمایش در برنامه توسعه‌ای شهرستان شهرکرد و همچنین ابلاغ اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری به میزان ۹۹۵ میلیارد تومان برخی از طرح‌های مهم و تاثیر گذار شهرستان که در سنوات گذشته متوقف بودند شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: پارسال با ابلاغ اعتبارات محرومیت زدایی به اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و اعتبارات آب روستایی راه و عشایری در حوزه آب بهداشت و مدارس اقدامات مطلوبی صورت پذیرفت که ابلاغ اعتبارات مذکور باعث رشد اعتبارات به میزان ٧٨% در همان سال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.