سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان قزوین/ افتتاح طرح توسعه یک واحد کشاورزی

همزمان با دومین روز از هفته دولت و با هدف افتتاح و بازدید از طرح‌های جهاد کشاورزی، ساداتیان، وزیر جهاد کشاورزی به استان قزوین سفر کرد.

 سید جواد ساداتیان، وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر به استان قزوین در بدو ورود به شهرستان آبیک مورد استقبال رسمی محمدمهدی اعلایی استاندار و مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 وزیر جهاد کشاورزی در بدور ورود به شهرستان آبیک با حضور در گلزار شهدای دوران غرور آفرین دفاع مقدس شهر آبیک، با نثار گل و فاتحه یاد و خاطره رشادت‌های شهدای دوران غرورآفرین دفاع مقدس را گرامی داشت.

همچین طرح توسعه یک واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی در آبیک  به بهره برداری رسید.

طرح فراوری سیب زمینی (طلاچین) واقع در اراضی روستای دارالسرور شهرستان آبیک در زمینی به مساحت ۳۰۵ هزار متر مربع و زیر بنا ۱۳هزار متر مربع احداث شده که ظرفیت تولید ۲۳ هزار تن انواع نشاسته سیب زمینی، انواع فرآورده های حجیم شده ( ذرت) را دارد.

با ایجاد و راه اندازی این واحد تولیدی که سه هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده زمینه اشتغال برای ۱۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در منطقه فراهم شده است.



حضور در چند واحد تولیدی کشاورزی در شهرستان‌های آبیک، قزوین، بویین زهرا و تاکستان وبرپایی میز ارتباطات مردمی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان قزوین است.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان برنامه خود به استان قزوین قرار است با حضور در نشست هم اندیشی تشکل‌ها، بهره برداران و شرکت‌های دانش بنیان با فعالان بخش کشاورزی گفتگو کند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.