سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست سرمایه گذاری خارجی در ۲۷ طرح خراسان جنوبی

سرمایه گذاران خارجی از ابتدای سال برای سرمایه گذاری در ۲۷ طرح خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: یک میلیارد و ۱۶۴ میلیون دلار از ابتدای امسال تاکنون سرمایه‌گذاری خارجی در استان مصوب شده که این میزان سرمایه گذاری در استان امسال برای ۲۷ طرح خارجی مصوب شده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

او میزان سرمایه گذاری مصوب را در طی این مدت در پارسال را ۹۹۱ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: میزان سرمایه‌گذاری خارجی وارده یا جذب شده پارسال ۸۷ میلیون دلار بود که پایان مرداد امسال به ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار رسید و حدود دو درصد افزایش داشت.


بیشتر بخوانید


به گفته ذاکریان طرح‌های دارای مجوز سرمایه‌گذاری خارجی و فعال در پایان مرداد پارسال ۱۶ طرح بوده و امسال در این مدت به ۲۲ طرح با ۳۷ درصد افزایش رسیده است.

استخراج و بهره‌برداری از معادن زغالسنگ طبس از سوی سرمایه‌گذار چینی، ریخته‌گری چدن خاکستری در شهرک صنعتی خوسف، واحد بسته‌بندی مصالح ساختمانی در مرز ماهیرود از سوی سرمایه‌گذار افغانستانی، بسته‌بندی حبوبات، غلات و برنج در منطقه ویژه اقتصادی از سوی سرمایه‌گذار پاکستانی، نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی خوسف از سوی سرمایه‌گذار آفریقای جنوبی، نیروگاه یک مگاواتی بشرویه از سوی سرمایه‌گذار چینی، نیروگاه هفت مگاواتی سربیشه با سرمایه‌گذار چینی از جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان است.

بیشترین میزان درخواست سرمایه گذاری خارجی در استان مربوط به حوزه های فولاد و کنسانتره آهن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.