سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورزشگاه رفسنجان برای لیگ برتر آماده می شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان گفت: نصب چمن مصنوعی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شهرستان برای بازی‌های لیگ برتر در حال آماده سازی است.

مجید زین الدینی گفت: ساخت این ورزشگاه از سال ۸۴ آغاز شده، اما بنا به دلایلی احداث آن متوقف شد و مجدد از سه سال پیش تکمیل آن در دستور کار باشگاه صنعت مس رفسنجان قرار گرفت.

زین الدینی گفت: تا سال گذشته تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاهی واقع در منطقه لاهیجان شهرستان رفسنجان انجام می‌شد که با رایزنی‌ توانستیم مجوز انجام بازی‌ها و تمرین را در ورزشگاه سرچشمه دریافت کنیم و تا کنون چند بازی هم در این ورزشگاه انجام شده است.

زین الدینی در ادامه با تشریح اقدامات باشگاه صنعت مس در تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان گفت: بازسازی و تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان در حد استاندارد‌های ملی و بین المللی انجام شده و در اختیار هیات‌های ورزشی اعم از والیبال، کاراته، کشتی، ورزش زورخانه‌ای و ... قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان تعداد سالن‌هایی که تجهیز شده ۶ مورد است که شامل سالن‌های ۹ دی، تختی، عدالت، حجاب، سعادت آباد و سالن وزنه برداری تختی است که ۲ سالن ۹ دی و تختی می باشند که در سطح استاندارد‌های بین الملل تجهیز شده اند.

او افزود: تا سال گذشته این سالن‌ها در اختیار عده‌ای بود که به طور فاجعه باری تخریب کرده بودند لذا در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی، باشگاه صنعت مس رفسنجان آن‌ها را تجهیز کرد و در اختیار هیات‌های ورزشی قرار داد.

در ادامه محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: طی سه سال اخیر تمامی تلاش‌ها را به منظور صعود تیم به لیگ برتر انجام دادیم.

به گفته مدیر عامل باشگاه در این مدت رتبه‌های هشتم و ششم لیگ برتری نصیب این تیم شده و امیدواریم تیم در لیگ آسیا راه یابد و موجبات نشاط مردم ایران و شهرستان را فراهم آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.