سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه جایی مهمان شهر رفسنجان قطعی است

طی جلسه ای با حضور استاندار کرمان بر جابه جایی مهمان شهر رفسنجان تاکید و مقرر شد شهرداری رفسنجان در مکان معین شده مهمان شهر جدید را بسازد.

 در دیدار استاندار کرمان و شهردار رفسنجان ،معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور اراضی استان کرمان، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان حضور داشتند در این دیدار بر جابه جایی مهمان شهر رفسنجان تاکید و مقرر شد تا شهرداری رفسنجان در مکان معین شده مهمان شهر جدید را ساخته و فرایند انتقال به سرعت انجام شود.

ساماندهی زمین‌های حوزه شهری رفسنجان که با مشکل سند مالکیت روبرو هستند دیگر موضوع این جلسه بود که مقرر شد تا واحدحقوقی شهرداری رفسنجان و واحد حقوقی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف این اسناد که در مالکیت راه و شهرسازی است اقدامات مقتضی را انجام دهند. ضمن آنکه در این جلسه مشکل اسناد مالکیت شهرک تلاش با دستور استاندار کرمان مرتفع شد.

اختصاص فوری زمین به شهرک خرید و فروش ضایعات و دهکده ورزشی در رفسنجان و تغییر کاربری زمین اختصاص داده شده به هتل رفسنجان به حوزه گردشگری و صدور مجوز ساخت این هتل از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مهمان شهر رفسنجان محل اسکان اتباع خارجی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.