سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوسازی ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : از سال ۹۶ تاکنون ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه نوسازی و تعویض شده است.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا در شهر کرمانشاه ۲۳ خط فعال اتوبوس وجود داشت که اکنون به ۱۵ خط رسیده است گفت : اکنون تعدادی از شهرک‌ها فاقد اتوبوس هستند که برای نوسازی و فعالیت این خطوط برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۲ سال گذشته به ناوگان اتوبوسی افزده نشده، اما خارج شده است عنوان کرد: براساس دستور شهردار تمامی اتوبوس‌های خریداری شده جدید به محض ورود به شهر تنها در حوزه شهرک‌های حاشیه‌ای و کم‌برخوردار استفاده می‌شوند.

احمدی درباره برخورد با خودرو‌های شخصی مسافربر گفت: سازمان تاکسیرانی مجوز برخورد با خودرو‌های شخصی مسافربر را ندارد و این موضوع بر عهده پلیس راهور است، اما در چند سال گذشته گشت‌های مشترکی با پلیس راهور ایجاد شده و با این افراد برخورد شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی متأسفانه تعداد مسافربر‌های شخصی در هر کرمانشاه کم نیست افزود: هر خودرو شخصی که بتواند در حوزه حمل و نقل عمومی فعالیت کند در حوزه آژانس‌ها به آن‌ها اجازه فعالیت داده می‌شود و سهمیه سوخت برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود آن چنان که برخی از خودرو‌های شخصی متوقف شده، در آژانس‌ها فعالیت می‌کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.